Smoking hot

Vi bor i en djungel😂. En grönskande vacker oas. Jag Ă€lskar lummigt, men min nya sambo har halvnaken kastat sig ut med ngt vĂ€ldigt manligt verktyg och drar bort mycket av den grönska som slingrar sig kring huset.  TrĂ€gĂ„rdsarbete Ă€r sĂ„ inte min grej men Ă€lskar interiöra detaljer och smĂ„pill. Vi Ă€r en bra kombo. Jag rycker och sliter ur kartonger, placerar och skapar mys, han rycker, bĂ€r och slĂ€par och fĂ„r bra ordning i torpet. FĂ„r nypa mig i nĂ€san för att förstĂ„ att jag nu sitter hĂ€r ihop med den dĂ€r mannen som bjöd pĂ„ kallt kaffe pĂ„ amundön , tre Ă„r sedan i november. Hallelujah för tinder sĂ€ger jag. Imorgon lĂ€mnar jag nycklar till min nya hyresgĂ€st i lĂ€genheten och det skall bli sĂ„ skönt att slĂ€ppa allt fix och trix det inneburit att hyra ut den. AlltsĂ„ hör vad jag gnĂ€ller över smĂ„spik. RĂ€tt sĂ€ker pĂ„ om inte den dĂ€r Trumpillasinnade fĂ€stingen fĂ„tt fatt i mig i somras & jag inte fĂ„tt borrelia sĂ„ hade det varit lĂ€ttare med det fysiska jobbet i flytten . Men ja, ja😂😂.  KĂ€nner mig allafall som en prinsessa pĂ„ Ă€rten och samlar mod och energi för att skapa en ny alternativ familj med skratt och grĂ„t huller om buller ♄♄♄ (null)