My shitlist.

My shit list...

1. Har för mkt möbler i min lägenhet med tanke på leverans av nya i morgon.
2. Har inte den blekaste aning om vart mitt förråd ligger, trots att jag bott här i två år. Dit måste mitt köksbord innan 12.00 imorgon...
3. Ligger likt ett streck i sängen sedan igår vid lunch. Oförmögen till ngt alls. Sjuk. Eller nåt. 
4. Är fortfarande manipulerad. Trots att hela hjärnan arbetar på högtryck för att inte vara det. 
5. Tappat mkt av den energi jag hittade förra veckan och får nu köpa ny på internet eller nåt.
6. Skit !!!!!! hittade inte punkt 5 och beställde nya dyra stövlar istället. 
7. Har förbrukat 25 iphoneladdare inom loppet på ett år. Samtliga gått av då jag fan inte kan sitta still.
8. Var pinsam nog att besöka reparatör av skärmar, då min sk dock, saknade appar och bara var grå och bred. Jag mitt pucko trodde jag fått fel på skärmen och det dykt upp en grå rand. OMG!!!! 
9. Ilandsproblemen 1-2 är pinsamma. Punkt 8 oroväckande och punkt 7 jäkligt dyrt.
10. Fett trött på att blogga om livets tråkigheter. Fett trött på att alla hade rätt och jag fel. 
 
 
 
 
:)