Comments on comments...

Jag publicerar endast seriösa , väl genomtänkta kommentarer. Personangrepp är inte välkomna såvida inte jag på något sätt sårat någon. Och därav förtjänar dem. Jag har en personlig blogg som bygger på en helhet. Jag är långt ifrån en perfekt person och jobbar med mig själv varje dag. Perfekt lär jag aldrig bli:) Jag ber om ursäkt att jag uttryckte mig plumpt i samband med mitt inlägg om tredje våningen häromdagen. I min värld är bakis ett uttryck som förstärks och är överdramatiserat. Eftersom jag inte har alkoholproblem. Jag hade aldrig gått och arbetat där OM jag luktat alkohol eller varit SÅ påverkad kvällen innan.Jag skrev det också för att jag verkligen kände att de glas vin på en aw kvällen innan verkligen inte kändes ok i sammanhanget.Jag begick ett misstag. Fråntar det mig min inre vilja att göra rätt ? Gör det mig till en mindre engagerad volontär...???  Alla som känner mig vet att jag inte dricker på det viset och alla som känner mig vet att jag i allra högsta grad menar dödligt allvar med mitt engagemang i missbrukare. Så även jag kan göra misstag och i detta fall var det att uttrycka sig klantigt. Att signera ett inlägg med  du är ärlig hade krävt enligt mig en avsändare. Våga stå för vem du är! Jag är jag i min blogg med hela mitt hjärta och mer ärlig än få. Jag delar med mig av alla obekvämligheter, dåliga sidor och hur livet i sin helhet ÄR!. Sårad av det faktum att ngn som inte ens känner mig skrider till verket och kommenterar en enskild händelse. Därav är den bortplockad. När man har en öppen och ärlig blogg måste man kunna ta åsikter. Självklart.Jag svarar därför med ett helt inlägg, men har valt att kasta ledsamma ord i papperskorgen.Jag har två jobb.. Två barn och väldigt lite tid över. Jag väljer helhjärtat att stötta Göteborgs Räddningsmission och det är värt varje minut av min tid. INGEN som var där den dagen upplevde ngt obehag av min dumdristighet att dricka alkohol kvällen innan. JAG är inte Alkholist och hanterar mitt intag. Jag är där för att sprida glädje och omsorg. Tog illa vid mig. Punkt. 
 
 
 
 
1
Mia

Comment on comment on comment!

Hmm, läste inte det fullständiga inlägget och således inte kommentaren men som en av dina vänner som faktiskt känner dig vill jag göra ett litet inlägg. Förstår vad kommentaren handlade om och kan bara påpeka att någon mer omhändertagande människa än du finns inte, du ser, hör och förstår vad människor går igenom, du har empati och vetskap om var du kan vara behjälplig och lägga din extra tid. Du är oxå en människa som vi andra som ibland gör saker förhastat, din medkänsla för andra ska ingen ifrågasätta, här eller någon annanstans! Kram!

Svar: Tack fina Mia<3
Katja